Poszukujesz pracy w branży motoryzacyjnej? Od dziecka śledzisz wszystkie wydarzania związane z motoryzacją? Kupujesz fachowe czasopisma, oglądasz specjalistyczne programy i porównujesz osiągi różnych aut? Jeśli jesteś młody, gotowy do działania i kreatywny, to zapraszamy Cię do zapoznania się z naszą ofertą pracy. Jesteśmy częścią światowego koncernu samochodowego, sami uwielbiamy nowinki motoryzacyjne i poszukujemy pasjonatów, którzy kochają nie tylko samochody, ale także ludzi. Mamy dla Ciebie etat na stanowisku product genius w BMW. Interesuje Cię ta oferta – sprawdź więcej na https://www.praca-dealerbmw.pl/home/stanowiska-dealer-bmw/product-genius/

Chcesz dołączyć do zespołu promującego tą prestiżową markę? Jeszcze dziś poznaj wszystkie szczegóły związane z wykonywaniem pracy na tym stanowisku i przygotuj swoje CV. Jeśli chcesz się dowiedzieć co dokładnie będziesz musiał robić, to zapraszamy Cię do lektury. Product genius, to bardzo odpowiedzialne stanowisko na którym każdego dnia będziesz stawać przed nowymi wyzwaniami.

W związku z tym wychodzimy z założenia, że etat świetnie sprawdzi się dla osób młodych, pełnych energii i chęci do działania. Jednym z Twoich kluczowych zajęć będzie prezentowanie oferty naszym klientom. Twoim celem będzie przedstawienie ciekawej propozycji sprzedaży bez nagabywania, presji czy nachalnego marketingu. Jeśli jesteś prawdziwym pasjonatem, to z pewnością bez większych trudności będziesz opowiadać o dodatkowym wyposażeniu, osiągach naszych aut, bezpieczeństwu, komforcie jazdy i innych kwestiach związanych z zakupem samochodu. Jako product genius będziesz także odpowiedzialny za jazdy testowe. Liczymy na Twoją kreatywność i jesteśmy przekonani, że tak zaplanujesz trasę by wykazać wszystkie osiągi konkretnego auta. W trakcie konsultacji Twoim zadaniem będzie udzielanie odpowiedzi na pytania klientów, prezentacja aut oraz rozwiewanie wszelkich wątpliwości.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że naszymi klientami są osoby wymagające, mające sprecyzowane poglądy oraz przywiązane do marki BMW. Dlatego też, praca na tym stanowisku wymaga określonych kompetencji. Trzeba mieć nie tylko umiejętność prowadzenia inteligentnej rozmowy, ale należy także znać się autach dostępnych w ofercie. Trzeba w taki sposób prezentować ich zalety by klienci nie czuli presji zakupu. Jeżeli nie masz zbyt dużego doświadczenia w tej dziedzinie, to o nic nie musisz się martwić. Tuż po zatrudnieniu wyślemy Cię na specjalistyczne szkolenia, dodamy Ci motywacji i pomożemy stawiać pierwsze kroki na tym stanowisku. Kto wie, może akurat okaże się, że podjąłeś pracę marzeń?

[Głosów:1    Średnia:5/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ